2010年11月14日 星期日

A NEW START

返工頭一星期
主要係學習同適應新生活中
長車程 其實都不太介意 我總能自我娛樂
只係回家時 肚仔咕咕聲 亦不禁放長空
細公司 乜都要做
所有事都去得好快
每次電話響都令我好繃緊
不是誇張 每一刻都做緊野
連去廁所飲水上gmail都唔得閒
msn裡是存有公事 朋友hihi  都回唔切
做得最多既動作  就係refresh收件匣
電郵D tone & manner 我就最怕怕
後生同事 好快就融入到
老闆嚴謹快手超級multi- tasking誠懇  是我學習對象
喜愛公司設計既產品 
沒有窗 lunch time後 就經常出現時間錯覺 像夜晚
某事發生後 感驚訝 睇黎之後要醒醒定定 試用期努力 發奮向上
試鍊後   變身   不再蠢蠢鈍鈍
這是自己對工作的期望

與此同時 

返工的確會逐少逐少磨滅意志
造鞋仔 設計新野  跑步  畫畫
放假天懶隋  針線在那裡?
不用怕  俾少少時間我  心態在調節
那才是最終目標

沒有留言:

張貼留言