2010年10月15日 星期五

第一次接受訪問


畢竟係第一次接受訪問
就算懷著平常心
都係有D緊張
唔習慣要同住鏡頭
我d對答....哈哈....應該好蠢
個樣...更蠢
臨拍前,塊面被蚊咬左一撻,紅左!
汗流浹背....頭又亂@.@
訪問o個時,仲要有隻蟻仔爬左入對鞋仔度!!!!

不過好彩有細jan,
令我好安心!
多謝妳呢!

未知幾時播呀,
遲D話大家知...

















其實,
有時我真係唔敢叫自己做手作人...
因為,
實在有太多人做得好過我啦
而且,
我懶
我還需要...
更多既決心
更多既學習

2 則留言:

  1. 謝謝你為這個小小的訪問作了很充足的準備
    第一次跟熟識的人做訪問,是一個愉快的經歷=]
    和我一起來的導演和攝影師都盛讚你的作品呢!
    Smallhead繼續加油!!!

    細jan

    回覆刪除
  2. 原來你都有blogger!!!
    :D
    我都要盛讚你呢~~~
    做過台長,果然係唔同D,
    訪問時完全唔怯場!!!
    我諗你好快就做到主播添嫁啦!!!
    哈哈!!!

    無錯無錯,我地都要一齊努力,成長呀!!!!

    回覆刪除