2010年8月2日 星期一

山寨市集完結!!!NONO, 啱啱開始咋!!!!

上次係遊人
今次係檔主
心情大不同
第2次擺檔.....
比起西九龍既地攤,
JCCAC更大規模,更有條理
更多target audiences...
知道參加既手作人各有特色
自己就更大壓力..
幸好...
一切順利啦!!!

我俾編排到一個corner位 (張學友個private corner??)
(太好了!訂鞋揀布款會比較方便,雖然沒有冷氣可言 =..=)
又遇上呀ling (左), 一個超好相處既格離檔
佢既手作仔好田園,好夏天feel嫁
大家都係鐵線friend!yeah...



















yahoo blog: http://hk.myblog.yahoo.com/auntie-goo
大家上去睇下啦 :D
(我啱啱發現佢推介左我個blog呀, 超感動
擺檔時經常為妳帶來麻煩,唔好意思呀*.*)













最受歡迎既
patchwork鞋!
20+對鞋等黎我呢!!
訂左鞋既朋友
我會盡快趕貨俾你地嫁!!!
務求等你係夏天前穿上,
:D











好多朋友都問有無得上網訂 (好問題呀////)
我會切實考慮嫁 :D
請大家俾少少時間俾我li個電腦既白痴..




未被帶回家既小物
(嗚)))))))))))))))))))))













444與我的雙面袋










軟尺筆袋/ coin bag
都受歡迎喎....





自己既軟尺筆袋己經用左5年啦...

時光飛逝
係你地,
同我一齊見証既.














自知漢堡包說明書不夠詳細
下星期將會upload整作相集
(大家等我呀~~~~
或者大家發揮小宇宙都得嫁)





































我要點樣多謝你地呀...?
smallhead 並不是我擁有既
係我地
傳盛.




邊個話完左嫁????
it's a beginning only :D

沒有留言:

張貼留言