2010年8月6日 星期五

妹妹也刺繡....?

唔通inspired by me???
佢努力繡緊....
(不願上鏡)

佢趕整既毛巾好實用呀.
哩個idea唔錯唔錯...

我趕整既鞋都好實用嫁....hehee!!!
努力趕緊貨中,
(鞋鋪老闆以為我買咁多對鞋for ocamp玩遊戲)
沉醉於膠味之中!


Ivy's


朱恩's

佢地係我第1、2個訂鞋客人
自覺幾襯你地...
你地會喜歡嗎?

這陣子又變回下雨天
patchwork鞋仔最好都係留係屋企休息下好D
不竟..
是布鞋
(雖然我以前會照著
落雨不怕
落雪也不怕
it doesn't really matter
哈哈哈
係我唔錫住佢
行路又行得樣衰
仲著到穿左窿:P)
認真研究..
應否噴層膠落去保護下....

沒有留言:

張貼留言