2010年8月4日 星期三

自己獎勵自己

尋日忙裡偷閒 請左半日假  
獎勵獎勵!!!! 去左睇Toy Story 3!!!(終於睇到啦....)
原來龍貓都有份出場喎!!!

雖然冇第2集咁好笑,
但証明片中的人同玩具都長大了...
係一套大人才會比較有共鳴既戲吧....
諗諗下,我小時候對玩具冇乜渴求....



















今日lunch time出開九龍城,
買埋Tony Wong 既Chocolate Truffle
與同事分享之如
當作給自己的鼓勵.


















青色, like 100 .















真係好朱古力嫁!!!!



另外,


已經交收左兩對鞋啦//
給譚小姐的....
補左補既display 鞋.















                   給" music is life" 既rachel...


















好擔心你地會唔鐘意呀.....
不過,見你地問: "仲有無得訂"
就放心哂!!!!!!!~~~~~
俾我好大既推動力呀!!!!!
網上訂鞋方面,
我會努力鑽研的.
請大家耐心等耐 :D

Just Open New Facebook Account: smallhead
add我啦 (雖然暫時無乜野睇 @.@)
好期待你地upload "你與自家鞋系列"既相!!!!!!
記得tag我呀!!!
好想睇 好想睇.

好似我咁....
smallhead with her own patchwork shoes
@跳遠好多沙


我最愛拍:
鞋與地

沒有留言:

張貼留言