2010年7月16日 星期五

Happy Factory Day Two

因為陸紙巾既關係,
特別喜愛雞蛋花,
像夏天既墾丁一樣,
見著她,心情就會美好。
係九龍塘站拾起了她...給廠長膠膠!
廠長好..........令令令女呀!

Happy Factory :D
今次既主打係『刺繡』呀...
成班女工都好雀躍...

講一句就明哂既karenlikarenli
榮登成 "最醒目女工"
高高髻變成佢既標記

成日食手卷既電腦部肥仔

係咪好女仔先?
呢嘈真係好女仔黎嫁....(interested?)
(哎喲, 影唔佢o個靚樣添)
經常語出驚人...
最好笑既係: 緊急關頭就會爆D國語英文
下次會唔會係日文、德文,定係法文呢?
跑緊去禁lift之際,
『別走、別走!』(國語)
哈哈,笑死我啦!

donnakaren, 刺繡部長
手工果然唔錯唔錯
係『為食龍少女』
食完shakeshake fries,
又食人地D海膽、八瓜魚壽司....

專心既444
handmade patchwork鞋係我另一個主打呀!
縫鞋需要強勁既手指頭嫁!

淡定勤力俏女工
『食野先啦,翻版!』

第一次知道有人鐘意索白飯魚既"香"味...dylan

唔聽老細話,成鬼日自我發揮既bobobo
你睇下,.......我幾不滿!!!!!
變左『菜肉包中的魚魚』
好開心,又緊張既一晚
我唔知點分配工作呀@.@
翻版問我...『有冇D Ocamp既感覺?』
的確,同你地一齊工作暨娛樂感覺真係好充實,好愉快。
大家都好錫我呢。

然而,自己的事自己做。
之後,還是要自己發力!!!!
手作同熬藥煲湯一樣
慢工出細貨...
一針一線還是要慢慢來。

more smallheads' products are coming soon.
:D

沒有留言:

張貼留言