2010年7月27日 星期二

DAY 2 & DAY 3地攤大花絮

some of the sold items....
女工edis話: "我隻腳繡(瘦)得好靚呀"
睇過.....
唔錯唔錯!!!!



我蠢左添...無同每一個products影寫真.....
同事既金魚也成功買出!!!!!可以駒蚊嫁 :D

太熱啦
提早過聖誕
哈哈!!
My top sales and top security
俏嬌婷,同家姐好似樣呀
我會整對浮誇鞋俾妳嫁 ;D


影完第一張,俾coey姐話 "同佢豬豬太close"
你睇.....我幾無奈.......
=..=
我都估到你會鐘意手鐲嫁啦,
that's what you like :P
 
我既軍師yamama
你係快快組
我係慢慢組呢....@.@
但終於有啦!!!!!


是一個好開始
有左今次經驗
星期六應該會做好D!!
: D

希望你地會鐘意.

沒有留言:

張貼留言